torsdag den 5. juli 2012

En mere strikke og hæklebog anno "rigtig gammel"

Jeg fandt også denne gamle strikke- og hæklebog. Og da jeg bladrede op på første side, kunne jeg se at det har været min elskede afdøde bedstemor Dagmar's. Tænk sig  - måske har nogle af mine fætre eller kusiner rendt rundt i nogle af modellerne som lille. Det er ikke til at vide.

En lidt sjov hue den med de runde dimser på. Den er da lidt sød synes jeg.

 Og den der abekat - den gav jeg såmænd godt hækle. Eller de søde dukker.
 Flere dukker, så man kan lave en hel familie

Og en masse søde grydelapper.

Det er nu skønt med sådan en gammel bog. Jeg tror jeg gemmer den lidt endnu.

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne opskrifter :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og tænk sig. Dem har min Bedstemor brugt, derefter arvede min mor dem, og nu er de mine. Gad vide hvem der skal have dem efter mig??

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...