torsdag den 13. september 2012

Bettekun garn fra messen i Viborg

Det er dette utrolig lækre garn, som jeg fik købt på husflidsmessen i sidste uge. Kauni garn i det reneste uld. I to forskellige grå nuancer og en neonpink og i varm orange. Garnet er fra Bettekun, som havde en lækker stand på messen. Og jeg skal selvfølgelig bruge det til vanter. Et par til MellemsteDatter og et par til ÆldsteDatter. Og så er der endda mere garn tilbage. Og det ved jeg ikke helt endnu hvad skal bruges til. Men måske pandebånd. Jeg skal lige teste, hvor meget det kradser inden.

Vanterne skal være ligesom disse:

Og denne pandebånd og strømperne er også ønskelisten hos mine store piger. Jeg må bare i gang.

Alt sammen opskrifter fundet i denne bog, som jeg købte forleden i NETTO.

Den anden ting jeg fik med hjem fra messen, viser jeg IKKE frem. For det er ikke værd at vise frem. Og jeg siger heller ikke tydligere hvad det var. Men jeg kan sige at Viborg's P-vagter er utrolige emsige. Og de er ved at være mig en for dyr bekendsskab. HRmfff...... (meget sur mund)

5 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...