mandag den 17. september 2012

Erbs & Bjerke ringe

 
Se min nyeste erhvervelse: to ringe til en meget rimelig pris. Købt i byens lækreste butik Holly's Dollroom. Mærket er Erbs & bjerke NINA . Og det er et sæt med 2 smukke ringe samlet. Sættet indeholder en oxideret ring, der er større i str og en sølvring, der er mindre. Alle kan passe disse, da det er meningen, at de skal bruges som ledringe. Jeg er meget glade for dem.
 
Og jeg har sågar købt et sæt som jeg gav i gave til en sød pige i lørdags. Hun blev 40, og hun blev også glad for hendes.

2 kommentarer:

  1. De er da også bare superfine! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg er også meget glade for dem. Selv om jeg begynder at ane at ringen i "sølv" er begyndt at blive grim i farven. ØV

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...