tirsdag den 11. september 2012

Iphone cover færdig

Så blev jeg endelig færdig med mit cover. Den har taget noget tid at lave, og jeg har brugt alle ledige stunder foran tv'et til at brodere. Både derhjemme og på jobbet. Heldigvis består noget af mit arbejde i at hygge med beboerne. Og det foregår ofte foran tv'et.
 
Nu har jeg ømme fingre, så næste projekt blir ikke noget med at brodere. Nææe... jeg tror, at det blir noget med det, jeg købte på husfladsmessen i sidste uge. Mere om det senere.
 
Til info er coveret købt hos Connect design.

4 kommentarer:

  1. Ej hvor er det bare fed...ha en dejlig dag.

    SvarSlet
  2. Hvor er det blevet rigtig fint! : )

    SvarSlet
  3. Hvor er det blevet flot !

    SvarSlet
  4. Tak tak alle sammen. Jeg er også selv meget glad for den, og viser den gladeligt frem ved alle der gerne vil se den.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...