fredag den 7. september 2012

Ny portion Milk Copenhagen

MindsteDatter er lykkelig. Hun har nemlig fået nyt tøj som hun her viser stolt frem. Med fredstegn og det hele. Jo man har vel en storesøster eller to som man ser op til og lærer af. (Vi kan faktisk ikke tage noget billede af ÆldsteDatter pt UDEN at hun viser fredstegn med fingerne)


Jeg har fået meget af det på billederne her.  (blusen på den første, cardigan på den næste, leggins på den tredie og bluse + buks på den sidste). Det er ikke første gang eller anden gang, jeg får tøj fra Milk Copenhagen. Og det er bestemt heller ikke sidste gang. Og du kan også nå det endnu, den nye kollektion er lige kommet frem. Så der er nok at vælge imellem. Eller gør som jeg - hold et party, og inviterer dine veninder - og du får salgsrabat. Og det kan bestemt godt betale sig. Jeg sparede en del på den måde.
På disse billeder har jeg bestil de røde strømpebukser ( de kommer først senere) og jeg vandt undertøjet. Og tøjet på de sidste billeder skal jeg have i den næste bestilling. :-) Men ikke lige nu. Jeg venter lige lidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...