torsdag den 11. oktober 2012

Jagten på nye greb er gået ind

Jeg har været forbi en fed butik i Viborg: Continental. En super fed butik fyldt med gaveartikler og brugskunst i alle regnbuens farver. Og hun havde også en hel hylde fyldt med greb. Så nu skal jeg bare vælge, hvilke jeg skal bruge til skænken og vitrineskabet.

Jeg har købt en turkisblå og en hvid. Og nu skal jeg hjem og se dem sammen med møblerne, og finde ud af, om det skal være nogle af disse. Jeg er nok lidt hoot på (hedder det det??), at den turkis farvede skal på vitrineskabet. Den brune er det greb, der var på møblerne,inden de blev malet. Som I kan se, er den ikke så stor. Men jeg synes ikke, at det gør noget, at de nye greb bliver lidt større.

Og jeg kom også til at købe tre nye viskestykker. Den ene er lyserød stribet med med små grønne pompomer på. Dem kunne jeg simpelthen ikke stå for. Men desværre havde jeg ikke så meget tid som jeg kunne ønske mig, så jeg fik ikke mere i kurven i denne omgang. Jeg skulle nå og på job. Men en af dagen smutter jeg forbi igen, og så sørger jeg for, at jeg har mere tid.

De to andre er henholdsvis hvid/blåstribet med pink pompomer og lyserødternet med grønne pompomer.
(beklager det lidt dårlige billede)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...