søndag den 28. oktober 2012

L.O.C. i Skive

Fed koncert. Mega højt - med mega meget bas. Det gik sq lige i trussen :-) Fed stemning. Mega mange mennesker samlet et sted. Meget mørke lokale som gav den rette stemning. Meget fedt lysshow. Barbara Moleko som opvarmning og U$O som gæsteoptræder. Og selvfølgelig kom numrene som jeg ventede på bl.a.: Noget Dumt, Frk. Escobar og Undskyld. Mega godt mad på spisestedet Annexet inden koncerten. Med mega hyggelig samvær med to hold venner. Mega meget at drikke. Og mega sent inden jeg kom i seng. Ungerne fnes af mig, da jeg kom mega fuld igennem huset. (Dumme unger- hvorfor var de ikke dappet i seng kl 03.00 gammel tid). Jubii for sommertid er slut for det betød en time mere døgn for mig. Har forberedt fødselsdag i morgen. ÆldsteDatter bliver 17. Så den har stået på rengøring af huset (opgaver delt ud til alle, for jeg magtede ikke det hele), bagning og ellers en kamp for at holde sammen på mig. Nu er det snart  sengetid for MindsteDatter og Forbrydelsen for os. Og så sengetid for os. Tror jeg.
Og jeg fik da et minde om dagen. Denne fede t-shirt. Men hvor pokker er min stemme blevet af. Den forsvandt i løbet af natten. Og i stedet for har jeg fået en meget dyb mandig stemme. Den kan jeg da ikke synge fødselsdagssang med. ØV

8 kommentarer:

  1. Det lyder som om, du har haft en fantastisk weekend - og ham L.O.C er da også værd både at se og høre på

    SvarSlet
    Svar
    1. En super skøn weekend. Og vi kan ikke være mere enige. Han er en rigtig charmetrold

      Slet
  2. Hørte ham til grøn koncert- der er god lyd på. Godt at vise den 17 årige at "de gamle" også kan feste igennem :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi festede total igennem. Og mine piger fnes af mig, da
      jeg stod og dinglede "lidt" fuld i stuen, da jeg kom hjem.

      Slet
  3. Hej Henny,

    Måske en lidt gammel post at kommentere på, men nu poppede den lige op da jeg søgte her på Google, og det skader jo aldrig at give det et forsøg.

    Jeg har bare en kusine som netop skal til at til sidste eksamen, og vi har altid haft en lidt stående joke om denne t-shirt du har på billedet grundet et sjovt minde en gang.

    Det er ikke sådan så du ligger inde med den stadig, og vi måske kunne arrangere en eller anden måde jeg måske må overtage den på? Tror ikke rigtig de kan købes på nettet nemlig :)

    Håber på et svar, så jeg har en rigtig sjov og god gave.

    mange hilsner

    Nick

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa Nick
      Alt er jo til salg for den rigtige pris. Men så er spørgsmålet bare hvad du vil give for den.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...