søndag den 21. oktober 2012

Se mine nye greb i aktion

Som lovet viser jeg nu lige de nymalede møbler frem med de nye greb i.

Sådan ser alrum ud nu:
Tilføj billedtekst
 Jeg har fået ny dug siden hen. Nu er den lilla. Men den bliver også skiftet ud jævnligt. Det er altid rart med nyt til øjnene synes jeg. Og puffene er også byttet om. Nu står den turkise puf i stuen og den lilla i alrum.

Bemærk venligst at jeg har fået tæmmet min "vilde" hjerteplante. Nu har den fået to blomsterpinde at gro opad, så nu ser den lidt pænere ud.
Og monstrommet I kan se ved siden af den grønne vase er såmænd bare vores nye "Ruth" - en robotstøvsuger. Den anden "Ruth" gik i stykker for et stykke tid siden. Og undvære... det kan vi simpelthen ikke.

 Grebene på vitrineskabet.
Grebene på skænken. I kan nok se at de er lidt "slidte" i looket. En ekstra fin detalje synes jeg.

Og sådan så den ud i februar måned i år.
 Pink dug og et noget mørkere baggrund. Detb har godt nok lysnet op, at de to møbler at blevet malet hvide. (Hvorfor pokker tog jeg mig ikke sammen til det noget før?)
 Og på dette billede kan I også se den gamle "Ruth" robotstøvsuger. "Hende" har vi godt nok haft meget glæde af. Og "hun" var næsten en del af familien. Når hun havde kørt fast et eller andet sted, gik jeg altid rundt og spurgte ungerne, om de havde set "Ruth". :-)
 Sådan så vitrineskabet ud før.
Og sådan så skænken ud før.
 
Det sidste møbel jeg skrev om i indlægget fra februar er dette sofabord. Dengang spurgte jeg om jeg skulle male det, og der kom virkelig mange forslag. Nogle mente det skulle være blågrå, andre at jeg skulle gi det olie, andre igen at det skulle være antik-bejset.
Og nu har jeg taget beslutningen: den skal være som den er. Og kan få lidt olie i ny og næ, som den plejer at få.
 

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...