torsdag den 25. oktober 2012

Turen kom til tallerkenrækken...

Jeg har rigtig haft gang i bofornyelse i den sidste stykke tid. Og for et stykke tid siden købte jeg en tallerkenrække til køkkenet i Kvickly. Og her den anden dag fik jeg Manden min til at hænge den op.
 
Sådan her så det ud før. Den grå bladholder er fra IKEA. Og den har jeg efterhånden haft i rigtig mange år. Men for pokker hvor var jeg træt af at se på den.
 
Og nu ser det således ud i stedet for. Meget meget bedre. Og lidt mere hyggeligt.

Eneste problem er at den ikke er så høj, at det kan stå magasiner på alle hylderne. Og de bøger der skal være i den, skal have en bestemt højde. Noget jeg IKKE lige havde gennemtænkt INDEN jeg fik købt den. Men pyt det går. Jeg vender bare bogen om, og så kunne den godt være der.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...