lørdag den 10. november 2012

Mobilcovers fra Hong Kong

Mine to store piger ønskede sig så brændende nye mobilcovers til deres iphones. Og da MellemsteDatter så kom i august og viste mig en hjemmeside SaraOutlet med nogle flotte covers, fik de lov til at bestille tre hver. Og de var da også ret billige. Jeg kom af med 25,49$ (=149 kr) for dem alle 6 stk. Covernes blev bestilt den 8 uagust, og med en leveringstid på en måned forventede vi at de ville være her til september.
 
Men da vi kom til september var pakken ikke kommet, og jeg havde INTET hørt fra dem. Havde fået en ordrebekræftigelse men ellers intet. Jeg skrev til dem. Og den betaling jeg havde lavet var åbenbart ikke på gået igennem. Og jeg skulle kontakte dem igen. Betalingen skulle ske via betalingstedet  Western Union. Og det var lidt besværligt at få til at fungere. Men jeg troede jeg havde fået det til at virke, og så ventede vi igen. Og nu skriver vi den 5. september
 
Da der så var gået 4uger (10. oktober) kontaktede jeg SaraOutlet igen. Og de havde endnu ikke hævet de penge jeg havde sendt til dem via Western Union. Men det ville de da gøre nu !!!!!! HALLO mand økseskaft.....
 
Og så måtte pakken da være på vej, ik?? Men først den 20. oktober får jeg mail om at nu er de på vej. Men 1. november fik jeg mail fra Privatimport. Pakken var stoppet i tolden, og der manglede papir som fortalte hvad der var i pakken, og hvad det havde kostet. Og dette måtte jeg få mailet til dem hurtigst muligt. Dette betød jo så også at jeg skulle af med en toldafgift for pakken. 160kr for fortoldning og nogle % af varens pris.
 
Så i går var jeg på posthuset og betale 200 kr og så fik jeg endelig denne pakke i hånden:
 
 
Og den indeholdte disse covers:  
 



Men jeg kan lige så godt sige det som det er: JEG HANDLER ALDRIG MERE VED SARAOUTLET. Og jeg vil bestemt heller ikke anbefale andre at gøre det sammen.

Så hvis nogen her kender gode sider med smarte covers, så tager jeg imod dem med kyshånd. For når en gang pigerne skal have nye - eller jeg selv skal - bliver det fra et helt andet sted.

2 kommentarer:

  1. Kan kun anbefale ebay.co.uk så slipper du også for told og andet bøvl. Husk bare at kigge om varen bliver sendt fra UK eller f.eks. Hong Kong. Hvis varen kommer fra et EU land, kan du bare handle. Hvis det kommer fra et land uden for EU (feks Hong Kong som har mange billige ting), så skal det koste under 80 kr inkl porto (så vidt jeg husker). Det lyder måske ikke af så meget, men der er tit gratis fragt på de varer fra HK og de koster tit næsten ingenting. Men der er også masser af billige ting fra UK. Problemet bliver nok mere at begrænse sig ;D
    Jeg kiggede lige hurtigt efter nye Iphone 4 covers og der er fundet 432.312 resultater... så det skulle vist være muligt. Jeg har aldrig haft haft problemer med noget jeg har købt, hverken fra det ene eller andet land.
    Vh Sarah

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sarah.
      Jeg har lige været en lille smut inde og lure. Og jeg tror at det blir derfra jeg handler næste gang. SÅ tak for hjælpen.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...