onsdag den 5. december 2012

Så er nissen flyttet ind...

hjemme hos os. Og jeg er meget spændt på hvad MindsteDatter siger til det i morgen tidlig, når hun står op. Jeg har købt døren, juletræet og og de to kranse på Miniaturehuset's hjemmeside. Og hvis du er hurtig kan du stsdig nå det inden jul.

Der var ingen dørhåndtag på døren, så jeg har limet en lille perle på som håndtag, og det skete ikke uden problemer. Så nu er to af mine fingre fyldt (læs: hele stive) af sekundlim. Gad vide hvor lang tid der går inden jeg har slidt det af igen.

4 kommentarer:

  1. Jeg kan se på dine Instragram billeder at hun synes det var rigtig spændende med døren. Mon han laver ballade ham nissen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er helt sikker på at ham nissen vil begynde at drille i stor stil. Han vil jo have risengrød.... Nu får vi at se hvor drillesyg han er (og hvor stor min fantasi er :-)

      Slet
  2. Arj hvor er det bare sødt og hyggeligt! : )
    Hvis jeg var nisse, var jeg straks flyttet ind!
    /Liv

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...