onsdag den 1. maj 2013

Filtarmbånd



Efter inspiration fra en anden sød blogger, som viste en mega flot filt halssmykke frem, har jeg nu fået lavet mig en armbånd. Jeg synes, at den ville blive for voldsom som halssmykke, så derfor har jeg i stedet for valgt at lave et armbånd ud fra samme princip.
 
Først klippede jeg en masse stykker filt. Det yderste er 7,5 cm lang og 2,5 cm bredt. Det inderste er 4 cm lang og 2,5 cm bredt. Derefter tog jeg en tynd elastik og trak skiftevis den ene og den anden vej således at sammenføjningerne låser hinanden.
 
Den er bare så flot, farverig og lige mig. Og hvis den også er dig, så er det så heldigt at jeg har lavet mere end en, og har sat den til salg i min Amiobutik.
 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...