onsdag den 19. juni 2013

Halskæde med lyserød og neongul

Denne fine halskæde fik jeg også købt materiale til sidst jeg var i Butik Maria. Og i sidste weekend fik jeg også fik til at lave den. Jeg synes den var en smule svært at lave. For jeg er lidt pernitten, når lukningen på selve vedhænget skulle lave rundt. Det synes jeg faktisk var svært. Og jeg havde ikke tid til at få vist af Maria, hvordan man gør - det gør hun ellers gerne - men hun prøvede at forklare mig det, og så har jeg gjort det efter bedste evne. Læderhalskæden har jeg klippet til og limet et sølvlukkesystem på. På den måde kan jeg bruge lædersnørren til mere end et vedhæng.
 

 
 
 
Og sørme om ikke jeg blev fristet denne gang også. Jeg fandt disse søde perler i butikken med ansigter på. Og jeg tror sørme, at jeg vil købe ind til et vedhæng med en klovneansigt på næste gang jeg kommer en tur i butik Maria.
 
 Så denne i butikken og den gav mig inspiration til næste projekt: et klovnevedhæng.

1 kommentar:

  1. Sikke nogle fine perler. Ville ønske jeg havde sådan en butik i nærheden af mig :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...