lørdag den 13. juli 2013

Hoooooney I'm home!!!....

Vi er nu kommet hjem efter at have været på farten i 14 dage til Italien. Det har bare været en alle tiders ferie. Jeg har nydt hver et minut. Og jeg er ikke i tvivl om, at det har ungerne også. Vi.
 har været i Orbetello (lidt midt imellem Pisa og Rom), og vi har camperet med dejlige venner og deres børn! Campingpladsen vi boede på hed: Orbetello camping village. Og det er på samme campingplads som vi boede på sidste år. Og vi har boet side om side i hver vores bongalow på campingpladsen. Det har været godt, og heldigvis kender vi hinanden så godt, at vi også kan lade hinanden få alene-tid og familie-tid. Vi har været ved stranden og ved poolen. Vi har spist på restaurant og lavet mad selv. Vi har spillet spil. Vi har været på bytur til forskellige nabobyer bl.a Porte Santo Stefano, og vi har været på en enkelt bytur til Rom. Vi har danset på stranden til zumba-musik. Og ungerne har danset til campingpladsens aftenhygge. Så hygget det har vi.

Nu er vi hjemme, og vaskemaskinen har ikke stået stille, siden vi kørte ind af indkørslen. Og den kører endnu. Jeg tror, at det er maskinnummer nr. 10.

Jeg viser billeder fra turen senere. Nu vil jeg nyde min sidste rest af ferien. På mandag går det løs igen, og jeg skal knokle total igennem i tre uger inden jeg igen får en uges ferie. Og hvad den uge skal bruges til, får I at vide senere.
modelfoto.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...