onsdag den 17. juli 2013

Nyt cover til Iphone

Kender I det? Jeg havde planlagt at ville lave et nyt cover til min Iphone. Den jeg lavede sidste sommer er nu ved at være så beskidt og brugt, at jeg trænger til et nyt. Idéen var, at jeg skulle have det klar, så jeg kunne brodere i min sommerferie. Så jeg skulle begynde i god tid med at søge på nettet efter idéer. Jeg fandt et diagram, som jeg kunne lave et mønster i. Og den jeg lavede sidste sommer, lavede jeg helt fra bunden af. Men det er bare så kompliceret denne gang. Men jeg kunne bare ikke lige finde noget at putte ind i diagrammet

Og så faldt jeg lige over en anden side. Og så blev jeg fristet til at købe dette søde cover.


Gad vide hvad der står???

Der var også disse dimser med i pakken. Jeg kan ikke helt knække koden for hvad alle dimserne er til. Jeg kan godt regne ud at pak stykkerne er til garn, og at den blå er til at hjælpe med at tråde. Men hvad søren er den lille hvide dims til? Den ligner lidt en skrutrækker. Og hvad med den lange hvide dims?? Gode råd modtages gerne.

Desværre var de ikke så hurtige til at sende, som jeg kunne ønske, så pakken kom først i dag!!! Og jeg kom jo som før nævnt hjem i lørdags. Men skidt jeg havde jo andre hobby ting med på ferien, så jeg kom ikke til at kede mig. Faktisk fik jeg lavet et andet cover næsten færdigt (for dem der følger mig på Instragram, har de løbende kunne følge med i produktionen), for jeg fandt rent faktisk et motiv til det jeg begyndte med at lede efter på nettet. Og den er jeg næsten færdig med. Viser den frem om nogle dage.

Skulle andre være interesseret i samme cover, så er den købt på denne side- Der er også mange andre søde broderede cover's, så pas på. Man kan let blive fristet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...