mandag den 15. juli 2013

Sommerferieminder

Som lovet kommer der her lidt billedspam af de oplevelser jeg har haft på min ferie til Orbetello, Toscana, Italien:
Fødselsdagsbarnet blev fejret med gaver
 
 Islagskage til dessert med lys i
 
Jorden var for hård til at jeg kunne proppe flag i. Så træet blev i stedet for pyntet med flag.
 
Dette lavede jeg rigtig meget i min ferie...

En tur til Rom.Vi tog en bustur rundt i byen, og skulle de 'vigtigste' serværdigheder.

Og vi gik rundt bagefter, og så ledt mere.
 
Vi spillede en del Sequens med pigerne og med vores venner.

Og jeg prøvede at lære MindsteDatter at spille dette nye spil: Find Dodo. Spillet fik hun i fødselsdagsgave.

En pedalhåndvask.
 
Sandslotte blev der også lavet.
 
En strandløvinde.


Et hus med lys i de italienske farver.
 
Kreative projekter der blev lavet om aftenen. Nogle gange var lommelygten i brug, for at jeg kunne se noget.
 
ÆldsteDatter og MellemsteDatter

 Et marked vi var på.
 
Sko som MindsteDatter forelskede sig i. Og de kom også med hjem.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...