mandag den 23. september 2013

Garn til nyt projekt

Jeg har været på Husflipmesse i Viborg. Ja det var jo altså i starten af september, men jeg har ikke haft tid til at vise mine køb frem før nu. Men jeg har fået købt dette fantastiske flotte garn til en sød cardigan. cardiganen er fra bogen: Børnestrik på pinde 3½ og 4. Og jeg glæder mig til at få tid til at begynde på denne. For jeg tror den bliver flot. Garnet er Sandes Alpakka, og det er helt vildt blødt. Jeg har købt det i de samme farver som på billedet, nemlig den gulgrønne fv. 2005, den råhvide fv. 1012. Jeg kunne ikke få den lilla, som er brugt til rib, så der valgte jeg en blå fv. 6063 i stedet for.
 



2 kommentarer:

  1. Den er så fin med cirklerne :-) Jeg bliver som regel også mere glad for resultatet hvis jeg vælger de samme farver som opskriften. Så får man det man ser :-)
    God fornøjelse. Jeg glæder mig til at se den færdig.
    Kh Line

    SvarSlet
  2. Også jeg. Men den ligger i kø. Jeg har vist for lidt fritid og for mange projekter i gang for tiden. :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...