tirsdag den 19. november 2013

Forberedelser til julekort #2


Jeg er i gang med forberedelserne til julekort. Jeg har set nogle superfine ting, som jeg vil prøve at lave i mine egen udgave. Først skal der skæres karton i rette størrelse, og så skal jeg til at sy med knapper. Jeg har lavet lidt af det nu, men er langt fra færdig. Jeg vil ikke ud med endnu, hvad det er, men jeg skal nok vise processen løbende. Måske er der andre, der synes om idéer, og som gerne vil prøve noget lignende. Og så skal jeg nok vise, så kortene kan blive lave, inden det bliver for sent at sende ud.
Indtil videre har jeg fået syet lidt knapper på noget af papiret. Og bagefter skal der tegnes :-) og klistres på nogle af  kortene. Og så skal der syes og klistres på de andre.

Mere senere.

2 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud. Håber vi får lov at se slutresultatet :)

    SvarSlet
  2. Jeg skal nok vise flere billeder. :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...