søndag den 12. januar 2014

Min kreative MindsteDatter

Lykken er når ens unger viser interesse for det kreative. Og MindsteDatter har i dag hygget sig med at sy hele 4 billeder med garn. Billederne er købt i Tiger til en 20'er. Og hun har bare hygget sig med at sy på disse. Og hun sang og trallede imens.
 
Nu er mit spørgsmål: Kender I til andre små syslerier, som hun også ville kunne finde ud af på nuværende tidspunkt. Jeg må jo helre 'fodre' hende med noget, nu hun viser lysten til det.
 




2 kommentarer:

  1. Hej Henny
    Nu kan jeg ikke helt huske hvor stor mindste er, men her fik lillesøster en væv til sin 5 års fødselsdag. Den har været et stort hit. Tror også Tiger har dem. Og ellers tænker jeg måske en strikkelise eller fingerstrik? Det er så hyggeligt når de begynder at kunne sysle med noget også. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dit svar Sandie
      Jeg tror jeg vil gå på jagt efter en væv eller en strikkelise. For det lyder da som nogle gode ideer. Tak.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...