søndag den 2. februar 2014

Lusedag - og gevinst!


Jeg tjekkede lus på pigerne i fredags. Og sørme om der ikke var gevinst ved den ene af dem. Og hvad gør man så, når det er fredag og butikkerne HAR lukket. Jeg googlede gamle husråd om lus. Og jeg fandt denne:

Bland 2 dele eddike med 1 del sprit. Fordel det i håret og træk en plasticpose over. Lad det trække i 15-30 min. Skyld efter og vask håret med almindelig shampoo. Alt er væk. Også æg. Og der er 100 % ingen lugt bagefter.

Jeg vil bare lige sige, at det stinker, imens det kommes i håret. Uden at fortælle hvem er pigerne det var det gik ud over, kan jeg sige, at hun havde det virkeligt ikke godt, imens det stod på. Men hun overlevede. Og nu er der kun tilbage at kæmme, kæmme og kæmme. Og hvis hun er uheldig, skal hun have en tur mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...