torsdag den 27. marts 2014

My Little Pony med hjerte

Endelig færdig med en lille sød My Little Pony. Den har længe undervejs. Normalvis tager det mig ikke mere end max 14 dage at lave en hest, men denne gang har jeg haft temmelig meget andet omkring ørerne også. Men i går aftes fik jeg syet øjne og numsepynt på. Og nu er den så helt færdig. Denne gang er den lavet til en lille pige, som skal være storesøster til maj. Og pigens yndlingsfarver er lilla og pink, så derfor skal hun selvfølgelig have en My Little Pony i disse farver. Jeg har lavet numsepynten som et lille hjerte i farverne pink og hvid. Hvis andre skulle være interesseret i en My Little Pony, kan de bestilles ved at skrive her eller på min butik her.
 
Her kommer lidt billedspam af den lille hest:
 







 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...