lørdag den 1. marts 2014

Stribede strømper

Jeg strikker stadigvæk strømper. Jeg har en temmelig hård arbejdsdag for tiden, og er derfor temmelig bombet, når jeg kommer hjem. Så det skrider ikke så hurtig fremad med strømpeprojektet. Og når jeg er på job, er der heller ikke de store huller med mulighed for at strikke pt. Men jeg håber tiden vender tilbage, for det her er bare en energidræber.
 
Jeg er ved nogle stribede strømper for tiden. Og jeg er nu kommet til hælen. Først overvejede jeg om hælen skulle være ensfarvet. Men jeg udfordrede mig selv, og besluttede at de skulle være stribede hele vejen. Og det er faktisk noget af et projekt at få dem pæne OG stribede hele vejen. Så det går ikke så hurtigt. Men jeg bliver vel færdig en gang. De er for øvrigt solgt disse. Så jeg SKAL da være færdige med dem.
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...