onsdag den 9. april 2014

Garn til pipfugle.

Jeg skal i gang med at hækle fugle. Jeg har erhvervet mig et fint hæklemønster til disse søde fugle igennem en sy pige på Instragram, og nu skal jeg så i gang med at hækle dem. Jeg har set dem mange steder, og jeg er meget spændt på om min udgave af pipfuglen kommer til at minde om den oprindelige fugl.

 
Jeg har fået samlet garn, så jeg kan hækle Kay Bojesen fuglene minus nr. 6 på billedet. Jeg skal lige på jagt efter den der klare blå. Garnet fik jeg i Stof & Stil en dag, jeg var forbi. Og det havde desværre ikke den flotte blå. Men den må jeg kunne finde et andet sted så. Ja, og så kan jeg jo heller ikke lave nr. 1, for den har samme blå som fødder. Men lad os nu se om jeg får lavet dem alle, eller om jeg går kold inden.

Hov jeg kan se at jeg mangler da vist også den røde. hmmmm !!!

5 kommentarer:

  1. Flotte farver. Jeg vil også rigtig gerne hækle den søde fugl. Men kan ikke finde et mønster på den. Vil du fortælle mig hvor jeg kan købe det henne.?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved ikke hvor du kan købe det henne. Jeg har fået mit foræret.
      Og jeg kan godt forstå at du gerne vil hækle dem, for de er da så søde.

      Slet
  2. please send opskriften til mig :) :) :) <3 j_sabine@live.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...