søndag den 13. april 2014

Påskekyllingerne er hængt op.

Jeg har været på rov. Jeg troede, at jeg bare lige kunne gå over til naboen og hente en gren. Men det trak ud. Og først nu har jeg fået hængt de søde hamakyllinger op, som vi lavede for 10 dage siden. Jeg kørte i skoven og fik nogle grene. Og fik dermed også plukket lidt anemoner. Så nu er huset præget af pigernes påsketing. Ganske hyggeligt. Og når jeg har været på job i morgen, er jeg også klar til at holde påskefri i nogle dage. Det bliver bare så skønt.

 


 

 Den pjuskede kylling har MindsteDatter lavet i år, og kyllingen med forklæde lavede ÆldsteDatter for 12 år siden. Ren retro. Det er da lidt sjovt, at de nu kan stå som mand og kone, ikk?


Reden her har MindsteDatter lavet i Spejderborgen (forskole til indskolingen). Jeg kunne simpelthen ikke finde på noget mere kreativt at bruge den til. Så nu er den en rede for 3 kyllinger og 2 citronæg :-) Men hvis der er andre med bedre idéer modtages de gerne. 

2 kommentarer:

  1. Sådan en "rede" har jeg lavet sammen med mine dagplejebørn. Vi har sat snore i og så er det et fodderbræt til havens fugle :)

    Mvh Mette

    SvarSlet
  2. Det var da en god ide. SÅ skal jeg bare finde det rette træ at hænge det i.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...