søndag den 20. april 2014

Pipfugl færdig

 
Jeg har lige hæklet denne skønne fugl nu. Og jeg går straks i gang med at hækle en makker til den. For det er jo en turteldue. Og så dur det jo ikke at 'man' ikke er to. Min udgave af pipfuglen minder meget om den oprindelige fugl. Dog er min bare noget mindre. Jeg har været oppe i Imerco og lure på dem de har der, og jeg kan se, at størrelsen ikke er den samme. Og jeg har også lavet ændringer i min hækleopskrift for ellers ville næbbet blive meget større, og det synes jeg ikke var så pænt.
 
Nå, men jeg må videre med hæklenålen...

4 kommentarer:

  1. Du er så sej, jeg er vild med den og de grå farver er perfekte. Jeg glæder mig til at se hvad du får produceret af dit nye kjole mønster også, jeg har nemmelig selv overvejet det mønster

    SvarSlet
  2. Åh tak :-)
    Jeg skal nok vise frem, når kjolerne er klar til det :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin. Jeg har også fået lavet et par stykker af dem til gave, og de har vakt stor glæde :)

    SvarSlet
  4. Det kan jeg godt forstå, for de er da så søde,

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...