tirsdag den 6. maj 2014

Mara kjole med retro pink

Må jeg præsentere - min første Mara kjole.

Mara er designet af den vanvittigt dygtige Marte, som blogger lige her.

Mønstret her har set mange andre steder på bloggen, og nu er det så også min. Hvis du bliver fristet , så nu kan det fine Mara mønster erhverves lige her.

Jeg har valgt at lave en udgave med sommerfugle-ærmer - men Marte har også tegnet muligheden for lange ærmer eller korte flæseærmer. Mønstret kan også afkortes til en bluse Der er så mange muligheder med dette søde mønster.

Der medfølger en virkelig gennemarbejdet instruktion til mønstret, hvilket gør blusen endnu nemmere at sy.

Kjolen er syet af et stykke dynebetræk, som jeg er blevet foræret af en sød veninde. Jeg har derudover sat lilla pipping bånd rundt i 'smækken' foran. Og fandt tre retro knapper i min knappesamling, som passede perfekt til kjolen.
 
Mønsteret har jeg købt her hos Compagnie M.
 
MindsteDatter viser kjolen frem med nyvasket hår, som ikke er helt tørt, og som heller ikke er blevet redt. Men jeg skulle nå, at tage billeder af kjolen inden hun skulle i seng, og inden solen gik ned. Ivrig er jeg jo.
 




 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...