fredag den 23. maj 2014

Mine første visitkort

Hej søde bloglæsere :)! Jeg vil bare lige dele denne skønne nyhed med jer: MINE VISITKORT ER KOMMET :)! Jubiiiiiii! Og de er fine kan I tro :) jeg har bestilt dem hos vistaprint.dk.
Jeg har mange gange været så tæt på at bestille disse kort. Men hver gang jeg kom til 'godkend' knappen, har jeg sprunget fra købet. Og mange gange når jeg har været i byen, og jeg har haft mine smykker, tasker eller tøj på, har folk spurgt hvor jeg har det fra, og når jeg sagde at det var fra min butik, og at jeg selv lavede det, ville de gerne høre navnet og se på det, når de kom hjem. Men det er så meget nemmere at huske, når jeg nu kan udlevere et visitkort til dem. Og så opbevares de i en flot sølvvisitholder, som jeg også har købt hos vistaprint.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...