lørdag den 13. september 2014

Mine indkøb til Kreativmessen

Sidste weekend var jeg til Kreativ messe i Viborg. Jeg var så heldig at komme der to gange på den samme weekend. Første gang var jeg der om fredagen, hvor jeg fandt en massen lækre ting at købe. Bl.a. garnet Sandes garn: Smart i 100% uld som jeg købte i Bettekun's stand. Jeg skulle bruge 8 nøgler, og det havde hun ikke med, så jeg kunne hente de sidste om søndagen. Det betød ikke så meget for meget mig, for jeg skulle alligevel til Viborg igen pga jobbet den dag, og så kunne jeg bare lige smutte forbi igen. Og ved at købe et armbånd om fredagen (lidt ligesom festival armbånd), slap jeg for at betale entre igen om søndagen. Og på denne måde fik jeg også hilst på Karen Klarbæk, som også besøgte Bettekun standen denne dag.   

Ud over købte jeg materiale til et armbånd. Jeg er meget spændt på dette. Der er plastikringe med og garn, og så skal jeg stikke nogle ringe og derefter vaske det, og vupti - har jeg et armbånd. Det glæder jeg mig til at skulle forsøge mig med.

Jeg købte mig også materiale til en ny nålepude. Den gamle jeg har er over 21 år gammel, og trænger til fornyelse. Nålepuden skal broderes. Og er i en lækker lakridskonfekt model. Lidt sjovt, ikk?? Og det er heldigvis så lille en ting, at det kan jeg nemt have med på arbejde.

Anden dag jeg var på messen fik jeg bedre tid til at gå lidt rundt og se på de forskellige boder. Jeg var faldet i snak med en pige, der hakkede ved en stand om fredagen, og da jeg kom igen om søndagen kunne jeg nu vise hende, at jeg havde lavet det om, som jeg var i gang med, og via hendes hjælp/tip var resultatet ved at blive pænere. Jeg skal selvfølgelig nok vise mit hakkede værk frem. Men det går lige lidt tid endnu, inden det er klar til fremvisning.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...