lørdag den 4. oktober 2014

Rumfang

Søndagsåbnet kan være en farlig ting.
 
Jeg gik forbi Rumfang i søndags. Ikke fordi jeg skulle have noget. Men fordi Rumfang indeholder så mange lækre ting, som jeg kan blive inspireret af til min bolig.
 
Og i søndags havde de smagsprøver på marmelader. Jeg fik smagt Nicolas Vahé's marmelader. To af dem. Og de skulle med mig hjem. Så nu har jeg lækkert Passion og kokos marmelade og lemon marmelade. Jeg smagte det på brød, og det smagte himmelsk. Og bagefter fik jeg en smagsprøve af det i cheasy yoghurt. Og det var lige så godt. Dejligt med noget som jeg kan bruge, når jeg bliver lækkersulten. For det sker jo ind i mellem.
 
 
Butikken fører de lækreste brands og sælger bl.a. Hay, Ferm Living, Helbak, Muuto, OYOY, String, Playtype, Kähler, Bloomingville, Maanesten smykker og en hel masse andre skønne designbrands.
 
RUMFANG har desværre ikke nogen webshop men kan følges på både facebook og instagram. Bor du i Skive eller kommer du en dag forbi, så vil jeg helt sikkert anbefale dig at besøge butikken. Du finder den på Posthustorvet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...