tirsdag den 16. december 2014

Strømper på tid

Som jeg har skrevet tidligere, så er jeg temmelig optaget af at få familiens hverdag til at hænge sammen. Så den sparsomme tid jeg har til overs til krea - bliver brugt til at strikke strømper. Og jeg har nok taget munden for fuld - ja ja det vil jeg ikke udelukke - men jeg har sagt ja til at få strikket 4 par strømper inden jul. En kollega har bestilt dem til julegaver, og hun skal have dem i morgen. Og jeg er altså ikke helt færdig endnu. Men jeg er den fødte optimist, og satser på at jeg når det. Jeg mangler jo også kun ½ strømpe. Og jeg har jo i aften, i nat og i morgen tidlig at gøre godt med....

Garnet var det jeg købte midt i november fra Rasmilla garn. Og det er strikket af det lækreste Arwetta garn i 80% superwash merino wool og 20% nylon. Og de strømper jeg har fået strikket indtil nu er i farverne:oliven (fv. 148), støvet oliven (fv. 233), og sort (fv. 102).  





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...