lørdag den 7. februar 2015

Krone til Elsa kostume

Mette har hjulpet med at få lavet en krone til Elsa kjolen. Og nu er den færdig.

Jeg har brugt turkis pap, blåt filt, lim rester fra Elsa kjolen, et stykke hvid elastik på 2,5 cm og pailletter. Først limede jeg filtet på pappet, klippede kronen ud og lod det tørre til næste dag. Så klippede vi stykker af stoffet fra Elsa kjolen ud og limede det på kronen- Mette limede også små pailletter på kronen, og så lod vi det tørre igen. Til sidst clipsede vi elastikken fast til pappet - og så var den klar til brug. Ganske nemt, ikk??






Jeg brugte dette link til inspiration. Og her fandt jeg også link til skabelon til kronen.

2 kommentarer:

  1. Hvor ser hun sød ud med kjole og krone

    SvarSlet
  2. Tak. Og jeg må ærgeligt indrømme at hun har haft kjolen på HVER ENESTE siden den blev færdig, Så den er godt nusset nu.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...