torsdag den 26. marts 2015

Jubiiiiiii billetterne er i hus!!!




Så startede billetsalget til Cirkus Summarum her til formiddag - hold nu op et show altså.

Brugte næsten to timer på at komme igennem for at få bestilt billetter!
Var lige ved at opgive flere gange, men ved hvor meget det vil glæde MindsteDatter Mette, så jeg holdt ud.

Det bliver så anden gang at vi skal afsted, og vi glæder os nu faktisk alle! Det plejer at være virkelig godt, og jeg som forældre har også været godt underholdt når alle de kendte figurer. I år kommer Onkel Reje, Klovnen Chico, Kristian, Bamse, Silja, Bruno, Cirkusdirektøren, Motor Mille og Hr. Skæg. Det er nu ikke dem alle jeg selv kender, men jeg er sikker på, at Mette kender dem alle.

Jeg var heldig i år at få biletter i midterfjøjen. Vi skal sidde i Direktørens blok. Og det er jo lige midt for. Sidste gang vi var afsted, var for to år siden, og da sad vi Klovnens blok. Det var nu også ganske godt. Jeg husker at Mette stod op til hele forestillingen. Ja hun havde jo en stol, men hun var så optaget af det, at hun rejste sig op. Og hver gang vi hjalp hende ned og sidde igen, rejste hun sig op igen. Så jeg er sikker på at oplevelsen igen i år bliver kanon.

Her er en tidligere oversigt over pladserne.


Billetterne kan købes på deres hjemmeside HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...