mandag den 26. oktober 2015

My Little Pony - Rainbow Dash

Jep, endnu en hæklet pony er gået igennem mine hænder. Denne gang skal den gå til en lille dagplejebarn, der skal videre til børnehavelivet. En sød veninde af mig, skal sige farvel til hende, og som afskedsgave skal hun have denne skønne hest.

Og jeg er sikker på at hun kommer til at knuselsker den.


 Jeg lavede den første My Little pony i 2013, og har sidenhen lavet en del af dem. Efter den første Surprice, lavede jeg også Rainbow Dash en hel del gange, og en Pinkie Pie er det også blevet til. 

Opskriften  findes også ved en engelsk blogger, og den ligner den danske opskrift om bare er en oversættelse af den engelske. 

Rainbow Dash er lavet i turkis bomuldsgarn, og har manke og hale i rød, orange, gul, grøn, blå og lilla. Og på rumpen har jeg sat et lyn i rød, gul og blå med en sky ovenpå.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...