mandag den 5. oktober 2015

Perler fra Østen

Jeg blev godt noget overrasket, da denne pakke kom med posten. Eller pakke og pakke det er nok så meget sagt. Et lille brev sendt helt ovre fra Østen. Jeg satstede på, at jeg havde bestilt 4 mm store Glass seed beads. Men de var altså kun 2 mm. Og i pakken, skulle der være 300 perler. Nu har jeg ikke talt dem. Men jeg nægter simpelthen at tro, at der er 300 perler i den der lille pose. Der er nok tæt på halvdelen. Heldigvis gav jeg kun knap 7 kroner for pose, så jeg føler mig ikke snydt som sådan. Jeg troede bare, at jeg havde lavet et røverkøb. Det havde jeg så til gengæld ikke. 

Jeg skriver også kun dette, for at vise at vi kan ikke altid helt stole på det, de skriver på Ebay. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...