fredag den 27. november 2015

En masse nye armbånd i perler

Efter at have set nogle fantastiske flotte armbånd på Instagram af Alice Winther, fik jeg bare et stort behov for at eje sådanne nogle. Og fluks havde jeg bestilt nogle ved hende. Og da de kom, var jeg bare mere end lykkelig. Tænk sig, at man kan blive det over 5 sølle armbånd.

Nu har jeg gået og beundret dem længe. Og nu har jeg fået lyst til selv at lave nogle udfra samme princip. Så jeg har indkøbt forskellige perler, og har fået lavet disse:





2 kommentarer:

  1. Åh jeg er lige ved at falde i svime over alle de lækre armbånd <3
    Sælger du af dem? Eller vil du fortælle hvor du har købt perler?
    Kh Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg leder som en vanvittig efter de der sort og hvide perler. Men har indtil nu kun fundet en lille portion af dem. Men hvis jeg er så heldig at finde flere, så er der stor sandsynlighed for at jeg sætter dem til salg

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...