tirsdag den 22. december 2015

Upcomers designmarked

Jeg har været til Upcomers designmarked i Vejle. Markedet blev afhold i weekenden 28. - 29. november. Og det var femte gang. Denne gang var det i Spinderihallerne, og der var mere en 50 af Danmark skarpe upcomers designere. Temaet var STARS IN SPACE, et tema mange af udstillerne havde ladet sig inspirere af.





Jeg var lidt vild med de hvide juletræer fra Beatiful by why. Men de kom ikke med hjem. Desværre.

Jeg fik købt nogle fine ting:
  •  God jule ophæng fra FELIUS design i hvid støbt acryl
  • 4 hvide stjerner lavet af sejldug
  • 2 sæt DOT ørenringe fra OHDeer. De er lavet i cernit. Det ene sæt i grå og det andet sæt i rosa.
Jeg har bevidst ikke skrevet dette indlæg før, for ørenringene var indkøbt til adventsgaver til mine store piger. Og nu har de fået dem. Så nu kan jeg vise frem.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...