tirsdag den 22. marts 2016

Strømpeordre færdig

Jeg fik en ordre på strømper midt i februar. Og jeg gik straks igang. Jeg er nu endelig færdig, og jeg kan få dem sendt videre til modtageren: en gammel kollega. Det er også ved at være næsten et år siden, at jeg har haft dette på pindene, så det har været lidt af en fornøjelse at strikke strømper igen.

Jeg måtte tilsidesætte min cardigan, som jeg jo også stadigvæk strikker på. Men nu kan jeg få gang i den igen. Men efter at jeg har strikket disse strømper, er jeg blevet lidt bidt at strømper, så jeg vil samtidig også lige strikke lidt flere. Jeg har nemlig lidt garn der ligeså godt kan blive brugt fornuftigt.

Jeg viser billeder, når jeg lige har tid. Og så kan de købes for 150kr parret.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...