fredag den 22. april 2016

Flere bogrotter


Ja, jeg fik lige færdiggjort 3 rotter. Jeg var nemlig taget til Hammerum Krea i sidste weekend.

Søndag var jeg nemlig taget til krea-dag med 30 skønne kvinder, som jeg har mødt på Instagram. Arrangementet fandt sted hos Kølkær Stof og Hobby i Hammerum, mellem Herning og Ikast 
For femte gang blev der afholdt krea-dag for en flok fingersnilde kvinder, hvor der blev hygget i stor stil! Vi laver alle meget forskelligt håndarbejde, og kommer fra stort set hele landet. Så der blev rigtig inspireret og snakket på kryds og tværs. Selvom jeg deltog alene, var det slet ikke noget problem! Det var som om man kendte hinanden allerede, og idet vi alle har samme store interesse, havde vi jo det som fælles mål og samtaleemne 
Jeg fik som nævnt færdiggjort mine bogrotter. Andre strikkede på forskellige projekter, Nogle havde medbragt symaskiner. Og andre havde taget papir og farver med. Så det var en rigtig dejligt blandet flok, og man kunne alle lære af hinanden.
Der var en udtrækning på 5 gaver fra Panduro Hobby i Kolding Storcenter - jeg vandt desværre ikke.
Hvis der er nogle der er interesseret i arrangementet, kan man se mere på Instagram påhashtagget (#) Hammerumkrea5
Der blev naturligvis også handlet lidt ind, når nu det var en hobby-forretning, vi befandt os i. Jeg begrænsede mig MEGET 😉 Det blev til fire nøgler garn, som skal blive til flere bogrotter. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...