torsdag den 21. april 2016

Hæklet bogrotte

Puha som jeg stresser lige for tiden. Jeg synes ikke, at jeg laver andet end at arbejde, sove, træne og hækle ganske lidt. Jeg har knap tid til at passe min blog. Det skal have en anden tone igen. Men jeg skal lige have overstået denne uge med. Og så lover jeg at slappe af. 

Så nu har jeg lige lidt tid, og så skal I da lige se den bogrotte, som jeg har færdiggjort. Den er hæklet ud i et stykke. Startende med snuden, og sluttede med halen. Det eneste jeg hæfter på til sidst er øjnene og ørerne. Og hovedet blir fyldt med pladevat undervejs. Den er da ganske spøjs.

Jeg synes den er ret sjov at lave, så derfor vil jeg gene lave flere. Jeg har sat den til salg her, så skriv, hvis du er interesseret. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...