torsdag den 3. november 2016

7år på bloggen

Tænk sig, at den 3. november for 7 år altså i 2009 begyndte jeg at blogge. Og jeg er stadigvæk fuldstændig vild glad for den lækre verden der er herinde på nettet. Et sted hvor jeg kan dele mine kreative ting med andre. Og blive inspireret over andres kreationer.

Og nu er jeg oppe på 151 fantastiske faste læsere på BlogLovin.... Det er jeg meget tilfreds med.

Jeg nyder mit kreative frirum, hvor jeg kan dele mine kreativiteter. Jeg nyder de kommentarer, som I skriver – og jeg forsøger så vidt muligt at skive en kommentar tilbage. Jeg nyder at kigge forbi andre blogge – at skrive en kommentar, at blive inspireret samt bare hyggelæse. Jeg sætter pris på de venskaber, som jeg har fået gennem blogland. Jeg er faktisk bare glad for at være her på bloggen.
 
                 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...