torsdag den 26. januar 2017

Jeg har strikket strømper

Jeg har været i fuld gang med at strikke. Først blev det til et par helt grønne strømper, og bagefter gik jeg i gemmeren. Og her fandt jeg en masse rester. Og det er der så kommet to ekstra strømper ud af.

Det første par strikke jeg meget abstrakt - hvis man kan sige det. Jeg tog bare farverne, sådan som jeg synes de skulle komme. Og til nr 2 strømpe strikkede jeg det anderledes. Og det er der kommet et meget sjovt par strømper ud af.

Til det sidste par bestemte jeg mig for at de skulle være stribede. Og i mørke og lyse striber. Så til den første strikkede jeg til jeg troede jeg havde brugt ca halvdelen af garnet, og så skiftede jeg farve, og det blev jeg ved med strømpen ud. Så derfor blev nr 2 strømpe ikke helt magen til. Men det gør ingenting. Jeg synes de er fine som de er, og de skal nok blive brugt.

Med mindre der er nogle der vil købe dem, ja så bruger jeg dem selv. De koster 150 kr pr par. Skriv til mig ved interesse.

Jeg har planer om at gå i gang med nogle lyserøde strømper nu her. Og at af de rester der kommer ud af dette, bliver der også søde restestrømper.

Vent og se.









1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...