torsdag den 23. marts 2017

Sorte bukser med cowboylomme

Længe har jeg været forelsket i et par bukser som en bekendt ejer. Men bukserne kan ikke købes mere, så derfor kunne jeg ikke få den på denne måde.

Men så fik jeg den ide, at jeg kunne da bare sy dem selv. Og den procces gik jeg så i gang med for et stykke tid siden. Og nu er de endelig færdige.

Mønsteret jeg har brugt er dette fra Onion:
Og jeg fik købt stoffet i Stofdepotet: blød jersey. Den hvide stribe uden i siden er også jersey. Og så har jeg været i et par genbrugsbutikker for at finde en bukselomme, der kunne bruges til bagpå ene balle.


Jeg var dog ikke tilfreds med den lomme jeg satte på, og måtte ud i genbrugsbutikkerne igen, for at finde en der var mindre. Og nu dur det.

En dag jeg stod ned i Kvickly, så jeg til min overraskelse, at pigen der havde bukserne, stod i kø ved kassen. Jeg legede papparazzi og fik taget et billede af bukserne, så jeg havde noget at lave bukserne ud fra. Og jeg ved godt at det ikke er så smart at tage billede af folk på den måde. Men min kreative hjerne overtalte mig.


Og nu er de helt færdige.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...