onsdag den 19. juli 2017

My Little pony - Rarity

Jeg har haft travlt med hæklenålen. Jeg har lavet denne My Little pony til Mette. Hun fik den i fødselsdagsgave og hun blev meget glad for den.

Jeg har lavet selve kroppen ud fra den opskrift som jeg normalt bruger. Opskriften  er fra den  engelsk blogger, og den ligner den danske opskrift om bare er en oversættelse af den engelske

Jeg lavede den første My Little pony i 2013, og har sidenhen lavet en del af dem. Efter den første Surprice, lavede jeg også Rainbow Dash en hel del gange, og en Pinkie Pie er det også blevet til. 

Men denne gang er det så Rarity jeg har lavet. Og jeg har fundet en engelsk opskrift på hår. Hun hedder NerdyKnitterdesigns. Og dette måtte afprøves. Så krop og hår er altså ikke fra samme opskrift. Dog har jeg taget halsen fra den nye opskrift, fordi jeg synes den holdte hovedet noget bedre. Og med en masse legeværdi, så kan hovedet godt knække lidt har jeg erfaret.

Kroppen er hæklet i dobbeltgarn. Og det er manke og man også. Jeg har sat piberenser i delene, så de kan formes som ønsket.

Rarity er en enhjørring pony, som bor i Ponyville, og er en af hovedpersonerne i My Little Pony Venskab er magi. Hun er ældre søster til Sweetie Belle, som hun ofte hedder. Rarity fungerer både som modedesigner og som syerske i egen butik Carousel Boutique. Hun har en hvid perser kat som hedder Opalescence. Hendes personlighed består af elegance og generøsitet.









2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...