søndag den 23. juli 2017

Nederdele til Mette

Jeg har fået brugt lidt mere af mit retro stof fra mit lager. Jeg har lavet endnu to nederdele til Mette. Nederdelene er lavet i en halv sol model. 

Den første nederdel er lavet i grønmønstret stof. Jeg brugte det første af stoffet til en Marakjole til Mette. Og nu er resten brugt. Der var ikke helt stof nok, så jeg syede det lidt sammen, så stykket ku blive stort nok. Men det er ikke så tydeligt. Og det er bagpå.

Jeg satte en gul lomme på, og kantede den med lilla skråbånd. Forneden er der blåt prikket skråbånd. Og i linning er der gul rib.

Den anden nederdel var en rest pudebetræk. Jeg fik for 7 år siden brugt det første af stoffet til en kjole til en lille Mette Denne nederdel fik en lomme i samme farve og uden kantbånd. Forneden orange skråbånd og i linning kom der lyserød rib.

Endnu et par nederdele kom fra lageret - så den kostede kun sytiden. Og Mette er lykkelig for dem.

Og jeg har brugt noget mere stof fra lageret. 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...