torsdag den 10. august 2017

My Little pony - Pinkie Pie

Næste pony i rækken er Pinkie Pie.  

Jeg har lavet selve kroppen ud fra den opskrift som jeg normalt bruger. Opskriften  er fra den  engelsk blogger, og den ligner den danske opskrift om bare er en oversættelse af den engelske

Jeg lavede den første My Little pony i 2013, og har sidenhen lavet en del af dem. Efter den første Surprice, lavede jeg også Rainbow Dash en hel del gange, og en anden Pinkie Pie er det også blevet til. 

Og jeg har fundet en engelsk opskrift på hår. Hun hedder NerdyKnitterdesigns. Og dette måtte afprøves. Så krop og hår er altså ikke fra samme opskrift. Dog har jeg taget halsen fra den nye opskrift, fordi jeg synes den holdte hovedet noget bedre. Og med en masse legeværdi, så kan hovedet godt knække lidt har jeg erfaret.

Kroppen er hæklet i dobbeltgarn. Og manke og man er lavet i enkeltgarn.

Pinkie Pie er en lys rosa jordponi fra Ponyville og en af hovedpersonerne i min lille pony Venskab er Magic. Hun bor og arbejder i Sugarcubes Corner som bager, hjælper Mr. og Mrs.Cake på arbejde, sidder som en babysitter for deres babyer, holder parterne for de forskellige ponyer i Ponyville, og gå på eventyr med sine venner. Hun er sprudlende, entusiastiske, fjollet, snakkesalig og munter. Hun skriver og udfører mange sange, og hun har også en tandløs kæledyr baby alligator ved navn Gummy. Hun optræder ofte som humørspreder af showet og udfører umulige, logik-trodser bedrifter. Hun repræsenterer latter af natur.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...