mandag den 14. august 2017

My Little pony - Twilight Sparkle

Som  kom vi til Twilight Sparkle.

Jeg har lavet selve kroppen ud fra den opskrift som jeg normalt bruger. Opskriften  er fra den  engelsk blogger, og den ligner den danske opskrift om bare er en oversættelse af den engelske

Jeg lavede den første My Little pony i 2013, og har sidenhen lavet en del af dem. Efter den første Surprice, lavede jeg også Rainbow Dash en hel del gange, og en Pinkie Pie er det også blevet til. 

Og jeg har fundet en engelsk opskrift på hår. Hun hedder NerdyKnitterdesigns. Og dette måtte afprøves. Så krop og hår er altså ikke fra samme opskrift. Dog har jeg taget halsen fra den nye opskrift, fordi jeg synes den holdte hovedet noget bedre. Og med en masse legeværdi, så kan hovedet godt knække lidt har jeg erfaret.

Kroppen er hæklet i dobbeltgarn. Og manke og man er i enkeltgarn.

Twilight Sparkle er hovedpersonen i serien. Hun er en allycorn dam dæmning daaaaam. violet pels og lilla én. Hendes oprindelige bopæl er Canterlot, hvor hun begyndte sine studier af magi med Prinsesse Celestia som lærer. Twilight er en intelligent og velorganiseret enhjørning pegasus, mens hun er lidt usikker på sig selv. I serien følger vi hendes eventyr i Ponyville, hendes venner og hendes assistent, baby drage Spike. Twilight repræsenterer harmoni element magi.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...