torsdag den 9. november 2017

Tørklæde i Toledogarn

Da jeg var til Hammerumkrea sidst, så jeg noget garn, som jeg bare synes var flot. Nemlig en rulle Toledo-garn. Og jeg tænkte, at det måtte jeg eje. Men til hvad?? Jeg har jo RIGTIG mange tørklæder og måske er det dumt at lave endnu en. Men dette blev alligevel beslutningen. Og med hjem kom det. 

Nu skulle jeg så bare finde en opskrift, som ikke var magen til alle de andre, jeg havde lavet. Og da jeg google Toledo, kom der en rigtig sød tørklæde frem med 3 kvaster. Men jeg kunne kun få opskriften, hvis jeg også købte garnet. Og det havde jeg jo. Så jeg gik i tænkeboks, og ved at studere billedet af tørklædet fandt jeg ud af, hvordan jeg kunne lave det uden opskrift.

Så Jeg slog 4 luftmasker og begyndte at lave en stangmaske og en luftmaske. Og på hver anden række tog jeg en stangmaske ud i den ene side indtil jeg havde 40 stangmasker, Og derefter tog jeg ind igen på hver anden række. Og på denne måde fik jeg lavet en sjal med spids. Og enderne og i spidsen har jeg sat en pom pom.  









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...