tirsdag den 16. januar 2018

Clutch i flot karrygul

Jeg har længe ønsket mig en Clutch, men helst så enkel og simpel som mulig, og ikke for stor eller for lille. Har bare ikke rigtig kunne finde den helt rigtige, Så er der jo ikke andet for end  at man laver den selv. Og jeg er så glad for resultatet og den er helt perfekt i størrelsen og er helt enkelt.

Men den var nu heller ikke uden udfordringer. For først havde jeg fundet et boblemønster, som jeg hæklede op. Og da jeg skulle til at hækle den sammen lagde jeg den til side. Jeg var ikke helt tilfreds. Og da jeg fandt den frem igen, så jeg hvorfor jeg ikke var tilfreds: jeg havde ikke hæklet den lige. Først trevlede jeg op til der var to rækker, så jeg kunne gøre det om. Men så besluttede jeg mig for at mønsteret skulle være en anden. Og nu har jeg lavet den i et mere simpel mønster. Og indtil videre er den uden en pynteknap. Jeg kan ikke finde den helt rigtige, så derfor er der kun magnetlås på den.




Den måler ca. 24×16 cm, og passer perfekt til de vigtigste ring man har med sig i byen mm. Den er hæklet i enkel tråd på nål nr 4. Det er ikke hæklet stramt, så tasken er stadig blød.

Opskriften og vejledning  finder du HER

Det er bestemt ikke de sidste jeg har hæklet, og ret sikker på de vil forsvinde en efter en som de hopper af nålen her hjemme.. Smil..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...