mandag den 8. januar 2018

Heritage sweater

Til Hammerumkrea kom jeg også til at købe noget garn, som havde en farve jeg ikke kunne stå for. Jeg anede ikke hvad jeg skulle bruge garnet til, men jeg måtte have det. Og når man ikke aner hvad garnet skal bruges til er det lidt svært at beregne garnmængden. Så jeg købte 16 nøgler.

Da jeg kom hjem, begyndte jeg at spekulere over, hvilken model der skulle bruges. Først var jeg inde på at det skulle være Bølgegenseren jeg skulle lave. Men jeg kunne se at garnet ikke helt passede til opskriften. Og det der med at beregne og rette opskrift orkede jeg bare ikke. Og så kom jeg helt tilfældigt over Heritage sweateren. Og mit garn passer perfekt til denne opskrift, så nu kunne jeg komme i gang uden det helt store storhej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...