søndag den 18. marts 2018

Hobbii kontaktede mig

De skrev, at de havde set min blog, at de kunne se, at jeg lavede nogle lækre ting. (Blæret ikke??) De kunne se, at jeg var meget passioneret og talentfuld, og lavede smukke og unikke projekter. OG de ville gerne have et samarbejde med mig. De ville give mig noget materiale, og så kunne jeg valgfrit lave noget af det.

Så jeg gik i tankeboks. Og fandt frem til at jeg da skulle have en Hobbii taske. Jeg har længe sukket efter tasken, og set mange forskellige måder og farver på den. Og efter at en krea-veninde også fik den lavet blev ønsket endnu større. Så jeg skrev til Hobbii om mit ønske. Og meget kort tid efter havde jeg modtaget materialer, og jeg kunne gå i gang.

Jeg havde valgt Hobbii's egen stofgarn i den mørkegrå, og gule imiteret læderhank med krog fra KnitPro. Og så har jeg planen med tasken indvendig. Men mere om dette senere.



Garnet og hankene til tasken er sponsoreret af Hobbii.dk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...